„BEZPIECZNI W BIURZE” – ruszył autorski program CPIPG

CPI Property Group (CPIPG), właściciel nieruchomości komercyjnych w Czechach, Berlinie i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, opracował i wdrożył autorski program „Bezpieczni w Biurze”, adresowany do najemców we wszystkich własnych biurowcach. Celem programu jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa, po podjęciu przez najemców decyzji o powrotach i prowadzeniu pracy z biur.

Przy wejściach, w holach windowych czy wyjściach z parkingów podziemnych ustawione zostały dystrybutory z płynem dezynfekcyjnym. Wszystkie powierzchnie wspólne oraz elementy infrastruktury, z których się często korzysta, są na bieżąco czyszczone i dezynfekowane. Recepcje główne zabezpieczone zostały specjalnymi osłonami. Pracownicy poszczególnych serwisów wyposażeni zostali w maseczki/przyłbice, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji. W okresie pracy zdalnej wykonane zostały prace czyszczenia i odkażania systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacji.

Nowa organizacja życia w biurowcach jest przedstawiana i przybliżana najemcom dzięki przygotowanej kampanii informacyjnej. CPIPG kreatywnie podszedł do możliwości wykorzystania swojej powierzchni w charakterze nośników informacyjnych. Wszędzie, gdzie to możliwe, pojawiły się plakaty informacyjne, instrukcje czy strzałki kierujące do schodów. Wykorzystane zostały również np. podłogi czy ściany wizyjne i ekrany.

Komunikacja z najemcami stanowi jeden z priorytetów CPIPG. Chcąc jasno przedstawić zasady bezpieczeństwa oraz korzystania z biurowców, przygotowaliśmy kampanię informacyjną, w której za pomocą prostych piktogramów ułatwiamy najemcom funkcjonowanie w nowej rzeczywistości – np. konieczność zachowania 2-metrowego dystansu pokazujemy miarką z prawdziwą odległością. Zachęcamy do korzystania ze schodów, dopingując chętnych zabawnymi hasłami – tak działania komunikacyjne komentuje Monika Olejnik-Okuniewska, dyrektor marketingu i komunikacji CPIPG Polska. – Ponadto pracownicy biurowców mogą znaleźć informacje, gdzie zlokalizowane są najbliższe punkty, w których można kupić maseczki oraz gdzie znajdują punkty odbioru przesyłek własnych. CPIPG aktualnie pracuje nad organizacją paczkomatów przy naszych największych biurowcach.”

Kampania informacyjna w biurowcach CPIPG w Warszawie ruszyła 18 maja. Obecnie CPIPG jest właścicielem 13 biurowców w Warszawie, o łącznej powierzchni przekraczającej 305 000 mkw.

fot. Equator II, Warszawa / CPI Property Group