Biurowiec Kronos Real Estate w nowej odsłonie

Nowa inwestycja Kronos Real Estate to ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A, zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa w Warszawie. System identyfikacji wizualnej dla przedsiębiorstwa oraz całego budynku biurowo-usługowego opracowała i wykonała Grupa Advertis.

Wykonane ze stali i szkła detale podkreślają nowoczesne, surowe wnętrza nowej siedziby Warbud S.A. Czteroetapowa realizacja – od projektowania, przez prototypowanie z montażem, po produkcję i instalację finalnej wersji elementów komunikacji wizualnej, zakończona została w drugim tygodniu lutego 2015. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz wysokiej jakości materiały, współgrają z aranżacją naszych pomieszczeń biurowych – powiedziała Agnieszka Wąsowska, z Public Relations Warbud S.A.

fot4

Grupa Advertis wdrożyła również system identyfikacji wizualnej w całym Budynku o łącznej powierzchni najmu ponad siedemnastu tysięcy osiemset metrów kwadratowych. Oznakowanie obejmuje przestrzeń ciągów komunikacyjnych z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych. Do wykonania nośników wykorzystano lakierowane aluminium gięte do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu. Nietypowa dla tego typu elementów forma bryły została uzyskana dzięki zastosowaniu autorskiej technologii Grupy Advertis.

fot2

Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych, świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Połączenie atrakcyjnej, spójnej z estetyką budynku formy z wartością informacyjną zdecydowanie przyczyniło się do komfortu użytkowania przestrzeni wspólnych, zarówno przez najemców, jak i gości. Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku czwartego kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.

fot. materiały prasowe