Brytyjski operator parków trampolin Gravity planuje ekspansję w Europie

Operator parków trampolin Gravity planuje otwarcie lokali m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Irlandii oraz Polsce. Doradcą w procesie ekspansji ma być firma Savills. Gravity poszukuje lokalizacji w wielkopowierzchniowych obiektach rozrywkowych, galeriach i parkach handlowych. Nieruchomości spełniające wymagania najemcy muszą zapewniać minimalną wysokość stropu wynoszącą 5,2 metra oraz powierzchnię piętra nie mniejszą niż 1115 mkw. Ekspansja jest wynikiem sukcesu sześciu istniejących już lokalizacji marki: Xscape, Yorkshire; centrum handlowe St Stephen’s, Hull; The Soar, Glasgow i Edinburgh Fountain Park. Kolejne dwa w Bluewater, Kent i Xscape, Milton Keynes są w trakcie budowy i mają zostać otwarte przed końcem 2017 r. Następne lokalizacje w Wielkiej Brytanii otworzą się w 2018 r. Wszystkie obecne obiekty marki Gravity znajdują się w dużych i popularnych centach handlowych i rozrywkowych w Wielkiej Brytanii.

Steve Henderson, dyrektor działu powierzchni handlowych w Savills, komentuje: „Od czasu powstania w 2014 r., Gravity odniosło ogromny sukces w Wielkiej Brytanii. Obecność marki w obiekcie przekłada się w wymierny sposób na zwiększenie sprzedaży oraz poziomu odwiedzalności pozostałych najemców. Cieszymy się, że będziemy mieli okazję wprowadzić markę do krajów Europy kontynentalnej i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli ogłosić szczegóły nowych lokalizacji”.

Harvey Jenkinson, dyrektor generalny Gravity, dodaje: „Nasza strategia dotycząca doboru nieruchomości pod nowe obiekty była kluczowym elementem dotychczasowego sukcesu. Chcemy współpracować z właścicielami i deweloperami kluczowych obiektów handlowych i rekreacyjnych, tak aby Gravity stał się integralną częścią ich oferty rozrywkowej. Tym właśnie różnimy się od innych, lokalnych operatorów, którzy skupiają się na rozwoju w wolnostojących obiektach ze względu na koszty”.

Larry Brennan, szef europejskiej agencji powierzchni handlowych w Savills, mówi: „Cieszymy się, że możemy współpracować z Gravity przy wprowadzaniu marki na kolejne rynki europejskie. Firma ma nie tylko dobre zaplecze finansowe, ale jest też kierowana przez fantastyczny zespół. Są bardzo otwarci i elastyczni w stosunku do partnerów, o ile tylko obiekt spełnia ich podstawowe kryteria”.

„Będziemy doradzać firmie Gravity w zakresie analizy polskiego rynku. Parki trampolin są już co prawda obecne w naszym kraju, ale rosnąca rola rozrywki w centrach handlowych stwarza szansę dla kolejnych firm zainteresowanych oferowaniem tego typu usług” – mówi Krzysztof Wyrzykowski, starszy menadżer ds. najmu w dziale powierzchni handlowych w Savills Polska.

fot. Gravity