Costa Coffee w Manufakturze

Rynek kawiarniany w Polsce nieustannie się rozwija, twierdzą eksperci PwC. Polacy bogacą się, a wyjście na kawę uważają nie za luksus, a za nieodzowny element życia towarzyskiego. Największe sieci kawiarniane muszą nadążać za swoimi klientami, dla których oprócz dobrej kawy, liczy się wnętrze i panująca w nim atmosfera. W związku z tym firma CHI Polska wprowadza w życie, zapowiedziany w tamtym roku, proces rebrandingu marek swojej sieci. Pod koniec lutego na rynku Manufaktury zamiast coffeeheaven pojawiła się Costa Coffee.

W kawiarni na rynku Manufaktury architekci wnętrz zastosowali loftowy styl wystroju Metro, który charakteryzuje się nowoczesnością i klimatem city life. W przestronnej przestrzeni oprócz flagowych kaw na bazie mieszanki Mocha Italia, po raz pierwszy przygotowanych przez braci Costa 40 lat temu w Londynie, spróbować można wyrobów cukierniczych tj. ciast, ciasteczek i croissantów. Nowością w ofercie jest zestaw dań lunchowych np. quiche, również wegetariańskie i świeże kanapki. W ramach promocji przed Manufakturą stoi 2,5 metrowy Kubek Costa. Emituje on parę wodną i ciepło, przy którym chętni mogą się ogrzewać do 16 marca.

fot. materiały prasowe