Czy nowe technologie przekonają konsumentów?

Jesteśmy społeczeństwem żyjącym na wysokim poziomie technologicznym, a rynek jest coraz bardziej zdominowany przez nowe rozwiązania. Jak do tej ekspansji odnoszą się konsumenci?

O decyzjach zakupowych klientów opowiada Mateusz Gołda z NEO24.PL.

– Każdy kolejny rok zaskakuje nas nowościami technologicznymi. Inteligentne gadżety czy wielofunkcyjne artykuły AGD i RTV nikogo już nie dziwią, co więcej, czekamy na informacje o nowych możliwościach, które dadzą nam sprzęty codziennego użytku.

Nowoczesne technologie to nie tylko inteligentne zegarki z funkcją diagnozowania samopoczucia lub stanu zdrowia właściciela. Technologia wkrada się subtelnie do urządzeń codziennego użytku, ułatwiając albo uprzyjemniając przy tym nawet najprostsze czynności. Technowinki dają nam przede wszystkim możliwość dodatkowej rozrywki. Do tego w większości służą aplikacje na smartfony, konsole do gier, telewizory oraz komputery. Dlatego chętnie inwestujemy w urządzenia wzbogacone o nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym możemy się zrelaksować, odpocząć i nabrać energii do wykonywania swojej codziennej pracy.

Ciekawe technologiczne rozwiązania są niczym creme de la creme wielu urządzeń. Wpływają one nie tylko na wygodę użytkowania, dzięki wzbogaceniu funkcjonalności artykułów codziennego użytku, ale również na prestiż ich posiadania. Obecnie jedno urządzenie ma w sobie funkcje, które jeszcze kilka lat temu przypisywane były do kilku sprzętów elektronicznych – czego przykładem są telefony o możliwościach większych niż komputery. Szerszy dostęp do nowych technologii mamy miedzy innymi dzięki istnieniu Internetu. Pozwala on na wybór nie tylko sprzętu AGD czy RTV, ale również kosmetyków, zabawek, ubrań czy gier jednym kliknięciem myszy.

Przekroczenie przez NEO24.PL pod koniec ubiegłego roku spektakularnej liczby 2 mln zamówień potwierdza fakt, że lubimy ułatwiać sobie w ten sposób życie. Zakupy przez Internet są wygodne, ponieważ czas spędzany niegdyś w sklepach możemy wykorzystać w dowolny sposób, jednocześnie wybierając między znacznie większą ilością asortymentu niż w ograniczonych powierzchniowo punktach stacjonarnych.