Galeria Dębiec – zintegrowane podejście do inwestycji

Stolica Wielkopolski to jeden z najbardziej nasyconych powierzchnią handlową obszarów na mapie Polski. Dlatego też decyzja o budowie kolejnego obiektu handlowego w tym mieście to duże wyzwanie, wymagające przemyślanej koncepcji i zintegrowanego podejścia do inwestycji.

Przykładem takiego projektu jest Galeria Dębiec, centrum typu convenience, które powstaje tuż przy południowej granicy miasta. Poznań posiada jeszcze obszary, na których brakuje nowoczesnych obiektów handlowych. Takim obszarem są gęsto zabudowane tereny Dębca I dlatego firma RED Real Estate Development wybrała tę lokalizację. Dębiec stale się rozwija, powstają tu nowe inwestycje m.in. mieszkaniowe i biurowe. Również inne, pobliskie obszary mieszkaniowe oraz mniejsze miejscowości na południu Poznania to obiecująca dla galerii tego formatu grupa docelowa, licząca łącznie około 150 000 osób.

„Sam Dębiec daje nam około 14 tys. osób – potencjalnych klientów – w najbliższej okolicy. Liczący ponad 30 tys. mieszkańców Luboń, podobnie jak sąsiadująca z Dębcem Wilda, wykazują jeden z najwyższych wskaźników pod względem łącznych dochodów netto oraz jedne z najwyższych wydatków w handlu detalicznym na dzielnicę w aglomeracji poznańskiej.” – mówi Dennis Klein, prezes RED Real Estate Development.

Centrum handlowe typu convenience to obiekt mniejszego formatu, w którym klienci zrobią codzienne zakupy oraz skorzystają z różnych usług i oferty gastronomicznej. Istotną rolę w procesie deweloperskim każdej galerii handlowej odgrywa również dobór najemców (tenant mix), a także layout lokali handlowych, umożliwiający prostą i intuicyjną komunikację klientów na terenie obiektu.

il. materiały prasowe