Galeria Veneda jeszcze bardziej modna

W należącej do EPP Galerii Veneda w Łomży ruszyły powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP. Pięciokrotnie większy salon lifestylowej marki Sinsay otworzył się w nowej lokalizacji na powierzchni 1 211 mkw. z jeszcze większym wyborem kolekcji dla kobiet, mężczyzn i długo oczekiwanym działem dziecięcym. Na klientów czeka także jeszcze bogatsza oferta najnowszych trendów modowych w dwukrotnie większym sklepie Reserved (2 072 mkw.).

Najmłodsza grupa konsumentów – osób urodzonych po 2000 r. – wyrosła z przekonaniem, że dostęp do Internetu jest czymś naturalnym1. Uosobieniem idealnego świata zakupów dla tego pokolenia jest omnichannel, w którym najważniejsze jest to, aby przejście z online do offline odbywało się jak najpłynniej. Co ciekawe, jednak mając wybór, 80% badanych z tego pokolenia wybierało zakupy w fizycznych sklepach2, które dają większą możliwość doświadczania tj. dotykania i przymierzania towarów i korzystania z fachowej porady obsługi.

W odpowiedzi na potrzeby najmłodszej grupy konsumentów Galeria Veneda aż pięciokrotnie poszerzyła ofertę mody od marki Sinsay. Na powierzchni ponad 1 200 mkw. znalazła się moda dla nastolatek, która stanowi DNA marki, a ponadto działy: męski i damski z propozycją modnych ubrań i dodatków, z kosmetykami oraz dodatkami do dekoracji wnętrz. Ofertę sklepu uzupełnia zupełna nowość w Łomży – dział Sinsay’a z ubrankami i zabawkami dla dzieci.

Dla fanek bardziej klasycznych fasonów, które jednocześnie chcą pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami mody, wiosenną propozycję przygotował Reserved.

fot. materiały prasowe