iLumio – nowoczesny system obsługi gości hotelowych i nie tylko

Już 80% nowo budowanych 4- i 5-gwiazdkowych hoteli w Polsce wybiera iLumio – system nowoczesnej obsługi gości hotelowych stworzony przez małopolska firmę Software Mind, która należy do Grupy Wind Mobile. Na iLumio postawiła też sieć Hilton, która wdroży system w 235 pokojach krakowskiego hotelu Hilton Double Tree.

iLumio pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać interesujące ich informacje – poczynając od rachunku hotelowego, po rozkład lotów, czy aktualną pogodę. Dodatkowo za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej goście mogą korzystać z internetu, telewizji HD na swoich smartfonach, a także sterować automatyką pokoju – w tym regulować oświetlenie, czy obsługiwać urządzenia multimedialne. iLumio pozwala również na zamawianie usług hotelowych oraz posiłków do pokoju, bądź rezerwowanie stolika w restauracji hotelowej.

„Nasz system jest odpowiedzią na nowoczesne trendy jakie obecnie obserwujemy w branży hotelarskiej. Nieustanie rozbudowujemy nasz produkt tak, aby gość hotelowy mógł cieszyć się komfortem użytkowania i nie tracił czasu na zbędne działania. Dlatego pracujemy już nad ulepszeniami systemu, które wykraczają poza standardy bookingu. iLumio umożliwi rezerwacją konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z „self check-in”, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz. iLumio wdrożyły już takie sieci jak Hilton, Best Western, Puro, czy Holiday Inn, a obecnie prowadzimy rozmowy z hotelami w Niemczech czy Dubaju. Ekspansja na kolejne, perspektywiczne rynki wzmocni naszą pozycję i przyczyni się do znacznego rozwoju całej Grupy Wind Mobile” – powiedział Rafał Styczeń, z Grupy Wind Mobile.

fot. OVO, Hilton we Wrocławiu