Jak budować markę osobistą, która sprzedaje?

Najpopularniejsze media społecznościowe w Polsce to Facebook i Instagram. Jak wynika z badania Wave przeprowadzonego przez Universal McCann, serwis stworzony przez Marka Zuckerberga, przynajmniej raz dziennie, odwiedza w Polsce prawie 60 proc. internautów.[1] Jak wykorzystać ten potencjał i zbudować markę osobistą wśród licznej społeczności internetowej? Tego można się było dowiedzieć  podczas warsztatów w nowej przestrzeni coworkingowej Smart Office w CH-R Sukcesja.

Do wykreowania silnej marki na rynku, niezbędna może okazać się jej obecność w sieci. Często zbudowanie społeczności w social mediach może przynosić większe korzyści niż firmowe strony internetowe. W jaki sposób najefektywniej zaangażować taką społeczność i zbudować markę osobistą, która generuje dochody? Opowiadał o tym Piotr Jaros – wieloletni ekspert z zakresu digital marketingu i social media. Podczas warsztatów w nowo otwartej przestrzeni coworkingowej Smart Office, łódzcy przedsiębiorcy dowiedzieli się, jakie możliwości w pozyskiwaniu leadów dają profile Facebook i Linkedin. Z jakich narzędzi korzystać, żeby tworzyć dobry content.

Smart Office to bezpłatna przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, gdzie można skorzystać z Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jego potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w warsztatach biznesowych.

fot. Sukcesja w Łodzi/ materiały prasowe