Jak wielkie znaczenie mogą mieć pozornie niewielkie zmiany

Lifting marki niekoniecznie musi wiązać się z gruntownymi zmianami aranżacyjnymi. Czasem nawet niewielkie zmiany wystarczą, by wyraźnie odświeżyć wnętrze. Trzeba je tylko odpowiednio podkreślić. Właśnie taką realizacją jest salon firmowy Wojas przekształcony przez Forbis Group.

Współpraca Forbis Group z marką Wojas rozwijała się etapowo. Początkowo miała zakładać stworzenie projektu nowego konceptu butiku. Pierwszy etap polegał na dokonaniu audytu architektonicznego istniejących salonów przez projektantów Forbis Group oraz audytu konsumenckiego przez firmę wspierającą. Audyty miały wskazać obszary wymagające usprawnienia, dopracowania, czy też przeprojektowania. Na bazie wniosków z audytów został przedstawiony projekt – nowy koncept oraz nowe rozwiązania architektoniczne. Jednak z czasem, po wielu konsultacjach z przedstawicielami inwestora wizja zmian ewoluowała. Zamiast gruntownej przebudowy zdecydowano się na niewielką, acz istotną korektę istniejącej wersji architektonicznej salonów marki Wojas.

Efektem tych zabiegów jest nowo powstały salon WOJAS w Arkadii. Firma Forbis Group zaproponowała nowe, dodatkowe elementy wyposażenia. Zaprojektowane zostały nowe meble, aby skuteczniej wyeksponować dotychczas zaniedbywane dodatki, takie jak torebki, paski, skarpetki czy drobną galanterię. Kolejnym elementem wymagającym dopracowania była identyfikacja wizualna marki – logotypy i podświetlane grafiki, które zostały wyróżnione, aby klient mógł w pełni doświadczyć tożsamości marki w salonie. Niezmienne, poza drobnym odświeżeniem, pozostały kolorystyka oraz rozwiązania w kwestii doboru materiałów. Z kolei dzięki odpowiednim proporcjom mebli oraz elementów wyposażenia udało się optycznie zniwelować zbyt wydłużony układ salonu.

Wojas2

fot. materiały prasowe