marcredo Center Kutno poszerza ofertę modową

Oferta marcredo Center w Kutnie wzbogaciła się o dwa nowe salony odzieżowe: Monnari i Green Point. Sieć sklepów Monnari oferuje szeroki wybór odzieży, projektowanej we własnych wzorcowniach i produkowanej w polskim zagłębiu włókienniczym – Łodzi. Marka Monnari istnieje na rynku od 1998 r., salon w marcredo zajmie powierzchnię 161 m kw.

Greenpoint to kolejna marka odzieżowa. Ta polska marka odzieżowa jest obecna na rynku od ponad 12 lat i kieruje swoją ofertę do kobiet ceniących wygodę i funkcjonalność. Sieć Greenpoint liczy już 62 sklepy własne oraz 21 sklepów franczyzowych na terenie całej Polski. Nowy salon w Kutnie zajmie powierzchnię 81 m kw. i jest to sklep własny marki Greenpoint.

Podczas negocjacji właściciela obiektu reprezentowała firma Cushman & Wakefield. marcredo Center to pierwsze w Kutnie, nowoczesne centrum handlowe, otwarte wiosną ubiegłego roku.

fot. materiały prasowe