Mystery Shopper w outletach FACTORY

NEINVER podsumowuje wyniki badania Tajemniczy Klienci w outletach FACTORY w Polsce. Popularna sieć centrów wyprzedażowych, zarządzanych przez NEINVER – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora w Europie, zdobyła średnią ocen na poziomie 95%, utrzymując wysoki wynik z poprzedniej edycji.

Badanie Mystery Shopper jest prowadzone cyklicznie, dwa razy w roku. Ocenie poddawane są wszystkie aspekty funkcjonowania obiektu handlowego z perspektywy ich klientów – od decyzji o wizycie w outlecie, przez drogę dojazdową, komfort przebywania w samym obiekcie i jego otoczeniu, po jakość obsługi na miejscu.

W edycji przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku, wyposażenie i wygląd centrów FACTORY oceniono na 98%. Najwyższe wskaźniki zyskała atmosfera w samych sklepach – 99,7%, bardzo dobrze oceniono też jakość obsługi – od powitania do zamknięcie sprzedaży. Bardzo dobrze oceniono również restauracje, wskazując na pozytywną atmosferę (98,8%), sprawne dostarczenie zamówienia (95,1%) oraz płatność i pożegnanie (95,5%). Wysoko oceniono również jakość oferowanych dań i produktów.

– Dzięki badaniu Mystery Shopper cyklicznie sprawdzamy wszystkie elementy składające się na kompleksową ofertę naszych outletów w perspektywie klientów. Kolejnym etapem jest wspólna analiza i praca z przedstawicielami marek nad poprawą najsłabiej ocenionych obszarów. To pozwala nam utrzymywać wysokie standardy. NEINVER, jako doświadczony zarządca outletów, oferuje pakiet działań, których zadaniem jest wsparcie w dokonywanych zmianach i motywowanie do efektywnego zwiększania wartości sprzedaży, m.in. poprzez szkolenia, wyróżnienia czy konkursy wśród pracowników, odpowiedzialnych za sprzedaż – mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager Poland NEINVER.

W każdym z obiektów, NEINVER zorganizował profesjonalne szkolenia. Podczas edycji zorganizowanej pod koniec roku, skoncentrowano się na rozwijaniu umiejętności kadry kierowniczej w sklepach oraz stylizacji, szczególnie istotnej dla doradców klienta w butikach z ofertą modową. Nie zabrakło też konkursów dla sprzedawców, motywujących ich do efektywnego prowadzenia całego procesu sprzedaży, z nagrodami sięgającymi nawet kilku tysięcy złotych.

fot. materiały prasowe