Nowy butik BOHOBOCO w Domu Mody Klif w Warszawie

 

bohoboco kadr

Pod koniec listopada 2013 w Domu Mody Klif w Warszawie otwarty zostanie nowy butik – tym razem do grona najemców dołączył duet BOHOBOCO.

Marka BOHOBOCO powstała w 2009 roku i podbija polski rynek modowy. Jej założycielami są Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek; pracę rozpoczęli zaledwie cztery lata temu, a już dziś należą do absolutnej czołówki polskich projektantów. Ubrania BOHOBOCO szturmem zdobywają serca Polek, także tych z pierwszych stron gazet. Sukces konceptu BOHOBOCO
to przede wszystkim unikatowy kod marki w postaci mieszanki nowojorskiego luzu, londyńskiej awangardy, paryskiej elegancji i włoskiego dolce vita. Dzięki połączeniu prostych, ultraklasycznych form i ekskluzywnej elegancji, projekty Kamila i Gilberta są w stanie zadowolić gusta najbardziej wymagających wielbicielek mody. Z kolei zachowawcza i stonowana kolorystyka będąca znakiem rozpoznawczym marki sprawia, że kolekcje mają wyjątkowy i subtelny charakter.

Twórcy marki podkreślają, że u podstaw procesu projektowania leży przekonanie, iż najważniejsza jest osobowość człowieka, którą ubiór powinien w jak najpełniejszym stopniu wydobyć i podkreślić. Klasyczny design BOHOBOCO staje się bazą pozwalającą na eksperymenty z dodatkami tworzącymi nowe stylizacje. Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach są także twórcami intrygującego zapachu BOHOBOCO No 1, którego twarzą jest Marta Żmuda Trzebiatowska. Jest to kolejna, nowa marka, której propozycje modowe będą mogli już niebawem poznać Klienci warszawskiego Domu Mody Klif.

W kategorii „Project of the Year ” Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012. Jako jedyna galeria został wyróżniony w kategorii „Kampania Przebudowy /Rozbudowy/ Modernizacji Roku 2013 – Marketing Centrum Handlowego Roku 2013” w konkursie PRCH Retail Awards 2013.


Translate »