Paradyż z tytułem superbrands
Marka PARADYŻ zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 w kategorii „Artykuły budowlane i wykończeniowe”. Wyróżnienie to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.
Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek, w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów.
Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb Klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat – podsumowuje.
Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata. Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, prezes zarządu spółek Grupy Paradyż.
fot. K. Rainka, mat. prasowe