Plac Unii ma już rok

W październiku 2014 minął rok od otwarcia kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii. Wraz z oddaniem go do użytku, w Warszawie zadebiutował koncept łączący funkcje biznesowe z nawiązaniem do idei klasycznych, wielkomiejskich pasaży handlowych. Jest to wspólne dzieło Grupy Liebrecht & wooD oraz BBI Development.

Projekt Placu Unii został zaprezentowany na targach EXPO REAL w październiku 2009 roku. Budowa rozpoczęła się rok później, a inwestycja została ukończona w 36 miesięcy od chwili wbicia pierwszej łopaty. Realizacja kompleksu, którego projekt architektoniczny powstał w pracowni Kuryłowicz & Associates, pozwoliła na ponowne ożywienie okolic placu Unii Lubelskiej, współtworząc jego nowoczesne, wielkomiejskie oblicze.

W 2014 roku w centrum handlowym Plac Unii City Shopping przeprowadzono badania konsumenckie Tajemniczy Klient. Wyniki osiągnięte przez Plac Unii w badaniu zrealizowanym przez firmę SANA zostały porównane z rezultatami innych centrów handlowych w Polsce i na świecie w kategorii „Centra miejskie z dostępnością salonów, produktów i usług premium”. Wskaźnik „ideal matching” – dopasowanie produktów i usług do indywidualnych potrzeb – w przypadku centrum handlowego Plac Unii City Shopping wyniósł 78%, przy średniej dla analizowanych centrów w Warszawie i Polsce wynoszącej odpowiednio 59% i 70%. Ogólny wynik satysfakcji konsumenckiej dla Placu Unii City Shopping, uwzględniający aspekt jakości obsługi i obrazujący całokształt doświadczeń klientów odwiedzających centrum, wyniósł 76% (średnia dla analizowanych centrów w Warszawie i Polsce: odpowiednio 57% i 61%).

fot. materiały prasowe