Działania marketingowe towarzyszące otwarciu centrum handlowego Plac Unii City Shopping zdobyły uznanie jury piątej edycji konkursu PRCH Retail Awards. Zrealizowane wydarzenia specjalne oraz kampania reklamowa Placu Unii, otrzymały główną nagrodę w kategorii „Wydarzenie Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Kampania Otwarcia Roku”.
Nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych – stowarzyszenia zrzeszającego ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców – przyznawane są firmom stosującym najlepsze praktyki biznesowe w branży retail w Polsce. W konkursie nagradzane są centra oraz sieci handlowe osiągające najlepsze wyniki, a także wyróżniające się kampanie marketingowe.
Główna nagroda w kategorii „Wydarzenie Roku” trafiła do centrum handlowego Plac Unii City Shopping za działania związane z jego otwarciem w październiku 2013 roku. Zarówno impreza VIP, jak również atrakcje dedykowane szerszej publiczności, zostały docenione za skalę, najwyższą jakość wykonania oraz spójność z pozycjonowaniem nowego formatu na warszawskiej mapie handlowej. Plac Unii City Shopping otrzymał także wyróżnienie w kategorii „Kampania Otwarcia Roku” za całość działań marketingowych towarzyszących jego otwarciu, zrealizowanych od sierpnia do grudnia 2013 roku.
Nagrody PRCH Retail Awards zostały w tym roku przyznane w szesnastu kategoriach. Plac Unii City Shopping znalazł się także wśród pięciu projektów nominowanych w kategorii „Nowe Centrum Handlowe Roku”. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 października 2014 r. w Warszawie.
fot. materiały prasowe