Posnania wśród najlepszych z najlepszych

Posnania została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem ICSC VIVA (Vision, Innovation, Value, Achievement) Best-of-the-Best Awards za kampanię otwarcia. Wydarzenie znalazło się wśród siedmiu najlepszych projektów marketingowych branży retail na całym świecie. Nagrody ICSC VIVA Best-of-the-Best Awards przyznawane są za najwybitniejsze przykłady działań branży retail w dziedzinach community service, marketingu, zrównoważonego rozwoju i projektowania.

– To dla nas ogromne wyróżnienie. Jestem dumna, że kampania otwarcia Posnanii znalazła się wśród najlepszych projektów marketingowych na całym świecie. Zgodnie z naszym mottem „iconic places” tworzymy i realizujemy innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Od samego początku nasze działania komunikacyjne intrygują i wzbudzają ogromną ciekawość. Posnania to wyjątkowe miejsce i dalej zamierzamy je tak promować.

Do ścisłego finału VIVA Awards dostają się laureaci regionalnych złotych nagród ICSC Awards z całego świata. W tegorocznej edycji konkursu, w kategorii nagród marketingowych, jury wybierało najlepsze projekty spośród blisko 70 aplikacji.

Szeroko zakrojona kampania pozwoliła zbudować wizerunek Posnanii jako najbardziej lifestylowego miejsca między Warszawą a Berlinem. Intrygująca linia kreatywna, nowoczesne narzędzia oraz niestandardowe działania komunikacyjne były elementami wielopłaszczyznowej kampanii marketingowej. Zwieńczeniem całości był czterodniowy event otwarcia, w którym uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy. Gościem specjalnym była hollywoodzka aktorka Eva Longoria, która dokonała uroczystego otwarcia Posnanii.

fot. Posnania / V5Group