Realizacja BoConcept Business dla lotniska w Hamburgu

BoConcept od wielu dekad dowodzi swojego kunsztu we współpracy z biznesem. Nowym tego przykładem jest niedawno zrealizowany projekt pracowni BoConcept Hamburg am Fischmarkt: loża biznesowa dla portu lotniczego w Hamburgu.

Nowoczesność, jakość, design i styl – to znaki rozpoznawcze BoConcept nie tylko w prywatnych wnętrzach, lecz także w przypadku licznych zrealizowanych projektów biznesowych. Od niedawna klasyczny duński design BoConcept współtworzy również wyrafinowaną atmosferę nowego business room’u na lotnisku w Hamburgu, gotowy zachwycić gości z całego świata.

W otoczeniu ekskluzywnego designu: lotnisko w Hamburgu

Znajdujący się na drugiej kondygnacji, liczący 800 m2 business room w Terminalu 2 lotniska w Hamburgu oferuje nie tylko imponujący widok na panoramę płyty postojowej, lecz także wysokiej klasy obsługę dla każdego w otoczeniu ekskluzywnego designu. Goście mogą zajmować miejsca w różnych strefach saloniku według swojego uznania – i wykorzystać czas przed lotem lub po nim w stylowej atmosferze zgodnie ze swoimi potrzebami.

Na drugiej kondygnacji Terminalu 2 lotniska w Hamburgu rozpościera się loża biznesowa urządzona niedawno przez BoConcept, w której każdy – niezależnie od tego, jaką linią i klasą podróżuje – może przyjemnie spędzić czas podczas pobytu na lotnisku. W tym celu architekci wnętrz B2B z pracowni BoConcept Hamburg am Fischmarkt stworzyli zróżnicowane obszary utrzymane w ciepłych kolorach ziemi, wykorzystując materiały, które jednolicie wpisują się w nowoczesną, pełną rozmachu architekturę wypełnionych światłem pomieszczeń. Wzdłuż ogromnego okna – z widokiem na płytę postojową lotniska – stworzono przytulne strefy relaksu z wygodnymi fotelami, które zachęcają do odprężenia się przy drinku i rozkoszowania szczególnie czarowną atmosferą wieczoru. Liczne strefy relaksu zachęcają do odprężenia się przy drinku – z widokiem na panoramę płyty postojowej lotniska w Hamburgu. Kto pragnie wykorzystać czas spędzany na lotnisku w celu prowadzenia interesów lub odbycia spotkania, może zasiąść w komfortowym fotelu Adelaide przy kompleksowo wyposażonym stole barowym lub konferencyjnym Torino.

Obsługa VIP – ekskluzywny wstęp do powietrznej podróży

Na lotnisku w Hamburgu obsługa VIP i loża biznesowa to gwarancja bezstresowego pobytu w porcie lotniczym, do którego każdy – niezależnie od tego, jaką linią i w jakiej klasie podróżuje– może uzyskać dostęp.

Za 35 euro czas oczekiwania na boarding można przyjemnie spędzić w wyjątkowej atmosferze business room’u położonego w części lotniska o nazwie Airport Plaza. Międzynarodowa prasa, dobrze wyposażony bar, telewizja i dostęp do internetu – czego chcieć więcej? Ponadto goście mają do swojej dyspozycji bezpłatne prysznice, pomieszczenie do odpoczynku oraz odrębną, estetyczną palarnię.

Miłośnicy prawdziwego luksusu mogą dodatkowo skorzystać z oferty obsługi VIP, obejmującej całościowy pakiet udogodnień od przyjazdu na parking do zorganizowanej odprawy.

„Obsługa VIP na lotnisku w Hamburgu pozwala naszym gościom odzyskać czas, który w przeciwnym wypadku straciliby w kolejkach do odprawy albo podczas kontroli bezpieczeństwa” – tak Faik Bozdoga, Manager Lounge & VIP na lotnisku w Hamburgu, opisuje zalety ekskluzywnej oferty.

„Tak zyskany czas goście mogą wykorzystać do pracy lub na przyjemności. Dodatkową korzyścią jest możliwość odprężenia się: nareszcie można choć na chwilę zapomnieć o stresie – VIP-owska obsługa lotniska w Hamburgu zajmie się bez wyjątku wszystkim”– dodaje Bozdoga.

Dwóch osobistych opiekunów pasażera VIP wita gościa i jednocześnie dyskretnie załatwia wszystkie formalności. Opiekun bierze na siebie odprawę bagażu i check-in, tymczasem gość zostaje przeprowadzony przez indywidualną kontrolę bezpieczeństwa bezpośrednio do stylowego prywatnego pomieszczenia z panoramicznym widokiem na płytę postojową. Opiekun nieustannie kontroluje czas.

„Nasi goście mogą sami zdecydować, czy chcą wsiąść do samolotu jako pierwsi czy jako ostatni” -wyjaśnia Manager Lounge & VIP lotniska. Krótko przed odlotem opiekun przychodzi po gościa z kartą pokładową i osobiście odprowadza go do samolotu. Jeżeli maszyna stoi daleko, goście mogą do niej wygodnie dojechać luksusową limuzyną BMW 7.

fot.  BoConcept