Rok 2015 udany dla Atrium Felicity

Wzrost odwiedzalności, kolejni najemcy, nowa odsłona strefy gastronomicznej oraz otwarcie nowoczesnego kina z salą 4DX – to tylko niektóre z najważniejszych wydarzeń, jakie w ubiegłym roku miały miejsce w funkcjonującym już prawie dwa lata na lubelskim rynku centrum handlowym Atrium Felicity.

Obiekt stale notuje rosnące wyniki odwiedzalności miesiąc do miesiąca, a z analizy ruchu klientów (m.in. poprzez obserwację tablic rejestracyjnych samochodów na parkingu centrum) wynika, że zakupy robią tu nie tylko mieszkańcy Lublina i regionu, ale również klienci zza wschodniej granicy – m.in. z Ukrainy. Wysokie wskaźniki footfallu, dogodna lokalizacja oraz stale wzbogacana oferta, przełożyły się na zainteresowanie kolejnych sieci handlowych wynajmem lokali w centrum.

– Z badań, które przeprowadziliśmy jesienią ubiegłego roku wynika, że obecnie klienci centrów poszukują zdecydowanie więcej, niż tylko ciekawej oferty handlowej. Coraz częściej traktują je jako miejsce pracy, rozrywki czy spotkań, w związku z tym oczekują udogodnień takich jak np. miejsca do ładowania sprzętu elektronicznego, których potrzebuje ponad ¼ badanych czy wygodne strefy wypoczynku, które wskazało 15 proc. respondentów. Wdrażając te zmiany w Atrium Felicity wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, tworząc nowoczesną, wielofunkcyjną hybrydę handlu, rozrywki i rekreacji, która wysuwa się na wiodącą pozycję w regionie – mówi Michał Nowakowski, dyrektor Atrium Felicity.

W 2016 roku planowane jest dalsze dopełnianie oferty handlowo-rozrywkowej o nowe marki, jak również rozbudowa udogodnień dedykowanych rodzinom z dziećmi.

fot. materiały prasowe