Sieć A. Blikle pączkuje nowymi lokalami w całej Polsce
Polska sieć cukierni i kawiarni A. Blikle uzyskała w 2015 roku świetny wynik. Od początku roku podpisano już dziewięć umów najmu na nowe lokale, a sieć powiększyła się o siedem placówek, z czego większość w ostatnim kwartale. Doradcą marki A. Blikle w zakresie ekspansji jest firma Cushman & Wakefield. Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25%.
– Poza rozwojem sieci dystrybucji firma A. Blikle realizuje projekt rewitalizacji struktury i jakości portfela produktowego oraz repozycjonowania marki – w całej sieci wystartowała właśnie kampania wizerunkowa „A. Blikle – Smak Natury”, a słynny pączek od kilku dni powstaje już w 100% z naturalnych składników. To tylko początek zachodzących zmian – zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor A. Blikle.
fot. materiały prasowe