Sieć z branży akcesoriów sportowych w Galerii Metropolia

Brytyjska sieć Sports Direct otworzy swój salon w Galerii Metropolia, która powstaje w Gdańsku-Wrzeszczu. Firma istnieje na rynku od 1982 r., a sieć sklepów liczy już prawie 700 na terenie całej Europy, w tym kilkanaście w Polsce. Sports Direct oferuje szeroką gamę renomowanych marek sportowych (Puma, Adidas, Nike), a także popularnych marek własnych, takich jak Lonsdale czy Everlast. W Galerii Metropolia zajmie duży lokal o powierzchni ok. 1 660 m kw. W transakcji pośredniczyła firma Cushman & Wakefield.

Galeria Metropolia to część wieloetapowego projektu prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu. W skład inwestycji wchodzi m.in. budynek Galerii Metropolia oraz hotel ze 126 pokojami i centrum konferencyjnym. Dodatkowo w sąsiedztwie Galerii powstaje ponad 800 mieszkań na osiedlu Browar Gdański, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej prowadzonej w zakresie Browaru Kulturalnego.

Brytyjska sieć Sports Direct otworzy swój salon w Galerii Metropolia, która powstaje w Gdańsku-Wrzeszczu. Firma istnieje na rynku od 1982 r., a sieć sklepów liczy już prawie 700 na terenie całej Europy, w tym kilkanaście w Polsce. Sports Direct oferuje szeroką gamę renomowanych marek sportowych (Puma, Adidas, Nike), a także popularnych marek własnych, takich jak Lonsdale czy Everlast. W Galerii Metropolia zajmie duży lokal o powierzchni ok. 1 660 m kw. W transakcji pośredniczyła firma Cushman & Wakefield.

Galeria Metropolia to część wieloetapowego projektu prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu. W skład inwestycji wchodzi m.in. budynek Galerii Metropolia oraz hotel ze 126 pokojami i centrum konferencyjnym. Dodatkowo w sąsiedztwie Galerii powstaje ponad 800 mieszkań na osiedlu Browar Gdański, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej prowadzonej w zakresie Browaru Kulturalnego.

fot. materiały prasowe