Udany rok w Porcie Łódź

Nowe zagraniczne i rodzime marki, blisko 2 000 mkw. wynajętej powierzchni, ponad 10 milionów klientów oraz inwestycja w rekreacyjne tereny zewnętrze – Port Łódź podsumował 2017 rok. Łódzkie centrum handlowe postawiło w ubiegłym roku na dalsze zagospodarowanie swoich terenów zewnętrznych i inwestycję w rozwój stref rekreacyjnych. Obok plenerowej siłowni, z myślą o lokalnej społeczności pojawiły się boisko do gry w siatkówkę plażową oraz profesjonalna strefa treningowa dla psów.

Port Łódź jest jednym z największych w Polsce obiektów handlowo-usługowo- rekreacyjnych. Centrum posiada 103 tysiące mkw. powierzchni, w tym: 7 tysięcy mkw. patio ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci oraz 33 tysiące mkw. sklepu IKEA – drugiego co do wielkości takiego formatu w Polsce.

fot. materiały prasowe