We Wrocławiu powstał pierwszy sklep HalfPrice

Grupa CCC uruchomiła nowy koncept typu off-price. To nowy brand z ofertą produktów premium w okazyjnych cenach. Równocześnie w centrum handlowym Wroclavia powstał salon eobuwie.pl. Obie marki należą do portfolio Grupy CCC we Wroclavii, dołączając do działającego tu sklepu CCC.

– Wroclavia jest miejscem wielu premier rynkowych. Cieszy nas poszerzenie współpracy z Grupą CCC o dwie nowe marki oraz wybór Wroclavii, jako miejsca otwarcia jednego z pierwszych sklepów HalfPrice. Odbieramy to jako wyraz zaufania w doświadczenie i działania grupy Unibail-Rodamco-Westfield – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.

HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. To sklep typu off-price, który stanowi segment niezagospodarowany dotąd w naszym kraju zbyt szeroko.

– Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu – mówi Dariusz Miłek, przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.

Równocześnie ofertę Wroclavii poszerza kolejna propozycja z Grupy CCC – salon eobuwie.pl. Zajmuje on powierzchnię 431 mkw, oferując szeroki wybór spośród ok. 10 tys. produktów dostępnych na miejscu, a łącznie 177 tys. na zamówienie. Klienci mogą tu przymierzyć obuwie oraz akcesoria dostępne także w drugim wrocławskim sklepie. Zamówienia będą dostępne już po 2-3 godzinach. Do dyspozycji klientów we Wroclavii pozostaje 25 tabletów i urządzenie esize.me, które wykonuje darmowy skan 3D stopy, ułatwiając wybór właściwego rozmiaru bez konieczności przymierzania.

fot.  materiały prasowe