Wkrótce Targi RetailShow 2015

Trwają przygotowania do VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2015. Podczas tego największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej wystawcy zaprezentują produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Z kolei eksperckie Jury wyłoni najlepsze rozwiązania w dwóch konkursach „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Targi RetailShow 2015 odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

RetailShow2014_1

Targom RetailShow towarzyszą dwa konkursy: „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Obie propozycje to okazja do wyróżnienia się na tle konkurencji i podkreślenia jakości i innowacyjności oferowanych rozwiązań. Laureaci będą mogli posługiwać się tytułami oraz logotypami konkursów w prowadzonych działaniach marketingowych.

Ideą konkursu „Best Shop Concept 2015” jest nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, tj. sklepu odzieżowego, specjalistycznego, hipermarketu, supermarketu, dyskontu, sklepu typu convenience oraz sklepu po remodelingu. Szansę mają te sklepy, które odznaczają się pod względem estetycznym i użytkowym, stanowią spójny i unikalny koncept. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest działalność na terenie Polski oraz otwarcie w 2015 roku.

Z kolei konkurs „Innowacje Handlu 2015” wyłoni najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej prezentowane podczas Targów RetailShow. Oceniane będą one w 12 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; rozwiązania płatnicze; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Dodatkowo nagrodzone produkty będą zaprezentowane w Retail Innovations Theatre.

fot. materiały prasowe