Wyprawa: Bosch World Experience 2014

Firma Bosch poszukuje na całym świecie sześciu młodych ludzi, którzy wezmą udział w 16-dniowej wyprawie Bosch World Experience 2014 (Poznaj świat Bosch). Podczas podróży będą mogli zobaczyć i bliżej poznać projekty, które realizuje Bosch na świecie. W programie wyprawy znalazły się Londyn, Panama City, San Francisco, Szanghaj i Singapur. Zgłoszenia na wyprawę są przyjmowane do 16 maja 2014.

Założony 125 lat temu przez Roberta Boscha “Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki” wyrósł z biegiem lat na globalnego dostawcę technologii i usług. Dziś przedsiębiorstwo oferuje szeroką gamę produktów i usług w branżach takich, jak technika motoryzacyjna, technika przemysłowa, dobra użytkowe oraz energetyka i techniczne wyposażenie budynków. Mimo to wiele osób kojarzy firmę Bosch jedynie jako producenta wkrętarek akumulatorowych, pralek czy świec zapłonowych.

Dzięki inicjatywie “Bosch – więcej niż się spodziewasz” sześć osób będzie mogło wziąć udział w wyprawie przez trzy kontynenty, aby odkryć, w jaki sposób Bosch wpływa na współczesny świat i jakość życia ludzi, oferując im “Technologię bliżej nas”.

– Wiele osób zna zaledwie ułamek rozwiązań, które oferuje Bosch i które poprawiają jakość życia ludzi oraz wprawiają ich w zachwyt. Program Bosch World Experience 2014 to dla uczestników szansa bliższego przyjrzenia się sześciu ważnym projektom, w które zaangażowana jest firma Bosch, w tym również w takich dziedzinach, gdzie praktycznie nikt nie spodziewa się nas znaleźć – opisuje cel wyprawy Karoline Hagen, manager ds. marketingu w spółce Bosch. Uczestnicy wyprawy będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób kontenerowce będą w przyszłości pokonywać różnicę 26 metrów wysokości pomiędzy oceanami, przepływając nowymi śluzami Kanału Panamskiego, które są wyposażone w systemy hydrauliczne Bosch Rexroth. Każdemu z przystanków podróży towarzyszy bogaty program dodatkowych atrakcji. Na przykład w Londynie uczestnicy wyprawy Bosch World Experience 2014 będą mogli wziąć udział w warsztatach dla blogerów. W San Francisco natomiast będą zwiedzać miasto elektrycznymi rowerami Bosch eBike.

Uczestnicy będą dokumentować swoje doświadczenia, pisząc posty, dodając zdjęcia oraz filmy wideo w mediach społecznościowych. Wszystkie wpisy będą umieszczane w blogu dokumentalnym na specjalnej stronie internetowej. Uczestnicy wyprawy powinni aktywnie działać w mediach społecznościowych i być ciekawi świata.

Fot. Bosch