Apsys z pulą nagród podczas PRCH Retail Awards 2017
Spółka Apsys Polska została kilkukrotnie uhonorowana podczas 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards. Jej flagowy projekt – Posnania, wybrano najlepszym nowym centrum handlowym roku, a inaugurujące działalność Posnanii wydarzenie uznano za najlepszą kampanię otwarcia. Apsys został doceniony również za organizację najważniejszego wydarzenia w branży, dwie kampanie CSR oraz kampanię prosprzedażową.
Spółka Apsys Polska zwyciężyła w czterech i została wyróżniona w dwóch kategoriach konkursu PRCH Retail Awards 2017. Flagowy projekt Apsys, Posnania w Poznaniu, został wybrany najlepszym nowym centrum handlowym roku. Zwycięska okazała się także kampania otwarcia Posnanii – „Posnania Grand Opening”, której największą gwiazdą była Eva Longoria. Kolejną główną nagrodę jury konkursu przyznało Apsys za kampanię CSR „Jeżdżę i pomagam” zrealizowaną dla centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Najważniejszym wydarzeniem roku w branży polskich centrów handlowych okazały się zorganizowane przez Apsys „10 Urodziny Manufaktury” w Łodzi. Oprócz tych czterech nagród Jury PRCH Retail Awards 2017 przyznało organizacji jeszcze dwa wyróżnienia. Specjalne wyróżnienie jury otrzymała kampania CSR „Projekt Wyższy Poziom” stworzona przez Apsys dla Galerii Katowickiej. Doceniono też kampanię prosprzedażową „Loteria Wstążkowa” przeprowadzoną przez Apsys w centrach handlowych: Tulipan w Łodzi, Platan w Zabrzu, Bielawy w Toruniu, Osowa w Gdańsku i Czyżyny w Krakowie.
Apsys to operator branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości tworząc innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy w Polsce należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Obecnie Apsys Polska zarządza 23 centrami handlowymi o powierzchni GLA wynoszącej niemal 1 milion mkw.
W tym roku odbyła się 7. edycja konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH). Konkurs został stworzony z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Jego celem jest wskazanie najlepszych praktyk oraz najbardziej efektywnych i ciekawych projektów w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych.
fot. materiały prasowe