Efekty rozbudowy Wola Parku

Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont Centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności Klientów wobec marki? Wola Park, aby się tego dowiedzieć, przeprowadził wraz z firmą GFK badania.
Metamorfoza Wola Parku przyniosła korzystne dla jego funkcjonowania efekty. Każdego miesiąca Centrum odwiedza ponad milion osób. Rekord odnotowany został w grudniu – ponad 1,3 miliony odwiedzających, a w ciągu całego roku ponad 13 milionów, co świadczy o ogromnym potencjale tego miejsca.

Wyniki badań wskazują również na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Wola Park jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy. Podczas badania 92% ankietowanych stwierdziło, że na pewno do niego powróci. 90% Klientów zadowolonych jest także z oferty Wola Parku. Zdecydowanie zadowolenie to wzrosło po rozbudowie Centrum. które wpłynęło na zwiększenie liczby lokali i dostępnych usług.

fot. materiały prasowe

 

Translate »