Nieruchomości komercyjne. Park Kujawa we Włocławku i Atut w Myszkowie sprzedane

Portfolio BIG Poland powiększyło się o dwie nowe inwestycje: Park Kujawia we Włocławku oraz Atut w Myszkowie.

W efekcie marka BIG posiada już 7 parków handlowych w Polsce, zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Ostródzie. Wraz z trzema projektami deweloperskimi w toku, portfolio BIG Poland obejmuje obecnie 10 lokalizacji.

Dzięki nabyciu nowych projektów we Włocławku i Myszkowie, portfolio BIG Poland powiększyło się o dodatkowe 34 500 mkw. GLA. Nowo pozyskane obiekty zostaną poddane rebrandingowi i wkrótce będą działać jako BIG Włocławek oraz BIG Myszków, wspierane całorocznymi działaniami marketingowymi, które zwiększą ich widoczność i obecność na rynku.

Łączna wartość obu transakcji przekracza 56 milionów euro.

fot.   materiały prasowe

Translate »