Polska Rada Centrów Handlowych z nowym PR

Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia. ITBC Communication odpowiada za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Rok 2018 jest wyjątkowy dla PRCH, gdyż organizacja obchodzi 15-lecie istnienia. Chcąc wzmocnić swój wizerunek jako stowarzyszenia działającego na rzecz wspierania rozwoju branży handlowej oraz podkreślić jego dokonania, Polska Rada Centrów Handlowych zdecydowała się na stałą współpracę z agencją PR posiadającą szerokie kompetencje w obszarze real estate. Za obsługę PRCH po stronie ITBC Communication odpowiada zespół Real Estate & Lifestyle.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 240 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC) i działa na terenie Polski od 2003 roku. Misją PRCH jest wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów handlowych.

fot. archiwum