Rekordowe wyniki Wroclavii

Wrocławskie centrum handlowe Wroclavia odnotowało znakomite wyniki po ponownym pełnym otwarciu centrów handlowych w maju 2021 roku. W branży modowej sprzedaż osiągnęła poziom aż 122 proc. wartości z maja 2019 r., który należał do rekordowych. Mimo pandemii Wroclavia przyciągnęła nowe koncepty, w tym kilka premier rynkowych, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych nowych sklepów.

Usytuowana w sercu miasta Wroclavia, w trudnym dla branży okresie pandemii, postawiła na rozwój. Dobre perspektywy centrum i aktywność jego zarządcy i właściciela – firmy Unibail-Rodamo-Westfield – sprawiły, że od marca 2021 r. we Wroclavii pojawiło się 5 nowych marek, w tym absolutne premiery rynkowe na Dolnym Śląsku i w skali kraju. To właśnie we Wroclavii grupa CCC zdecydowała się uruchomić pierwszy w mieście i jeden z pierwszych w Polsce sklepów Half Price. Otworzyły się również: pierwszy w tej części Polski salon francuskiej sieci sportowych sklepów premium Courir, nowatorski salon eobuwie.pl, szwedzki Max Premium Burgers oraz Świat GSM.

– Sprzedaż w sektorze handlu wzrosła w maju aż o 15,4 proc. względem maja 2019 r., a jeszcze wyższe wyniki, sięgające ponad 20 proc. odnotowaliśmy w poszczególnych branżach np. mody czy mediów i technologii. To bez wątpienia absolutny rekord, ponieważ okres porównawczy, czyli maj 2019 r., był dla Wroclavii nieprzeciętny, z dwucyfrowym wzrostem rok do roku. Takie wyniki napawają nas optymizmem, a jednocześnie potwierdzają, że strategia, którą obraliśmy w tym trudnym czasie, przynosi efekty. Postawiliśmy nie tylko na nowe koncepty, ale też uważną obserwację oczekiwań konsumentów – wyjaśnia Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.

Porównując wyniki z maja 2021 r. do maja 2019 r., ponad 20-procentowe wzrosty sprzedaży odnotowały branże: kultura, media, technologie, moda oraz galanteria, obuwie i akcesoria.

O ponad 10 proc. urosły obroty salonów sportowych, butików z biżuterią, a także lokali z prezentami, a wyniki konceptów z wyposażeniem domu aż o 19 proc. Biorąc pod uwagę wszystkie działające we Wroclavii branże, większe obroty w porównaniu do maja 2019 r. zanotowało aż 70 proc. z nich.

fot. materiały prasowe

Translate »