We czwartek Posnania Customer Experience Award trafi do zwycięzcy

Posnania Customer Experience Award to nagroda dla najemcy, którego zespół sprzedażowy uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich. Zwycięzca został wybrany na podstawie badania „tajemniczy klient”. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się w czwartek 8 lutego 2018, podczas spotkania podsumowującego miniony rok w Posnanii.

– Przykładamy ogromną wagę do budowania doświadczenia konsumenckiego określanego jako Customer Experience. Starania te potwierdzają wyniki badań konsumenckich, z których wynika, że blisko 80% mieszkańców miasta i regionu pozytywnie oceniło nasz obiekt i zarekomendowałoby go swoim znajomym – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Badanie przeprowadzono w każdym lokalu handlowym, usługowym i gastronomicznym w Posnanii. Audytorzy zwracali uwagę przede wszystkim na proces obsługi klienta. Oceniali doświadczenia konsumenckie w oparciu o pierwsze wrażenie, ekspozycję, personel marki oraz atmosferę rozmowy sprzedażowej.

– Od personelu marki oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w rozmowę, odpowiednich umiejętności komunikacyjnych, aktywności w poznaniu potrzeb klienta oraz fachowego przedstawienia oferty – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

Zwycięzca Posnania Customer Experience Award zostanie ogłoszony 8 lutego, podczas spotkania podsumowującego miniony rok. Najlepszy zespół sprzedażowy otrzyma statuetkę oraz nagrodę.

fot. materiały prasowe