Atrium Copernicus podsumowuje 2015 rok

Zakończenie rozbudowy, rewitalizacja starszej części obiektu i ponad 30-procentowy wzrost odwiedzalności – to najważniejsze wydarzenia 2015 roku dla toruńskiego centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Atrium Copernicus działa na toruńskim rynku od 2005 roku. W marcu 2015 roku zakończył się proces jego rozbudowy, dzięki któremu obiekt zyskał dodatkowe 17 300 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej i stał się największym centrum handlowym w Toruniu. Obecnie liczy ono 47 000 mkw. GLA oraz ma 144 lokale handlowo-usługowe. Koncepcja architektoniczna została zrealizowana w taki sposób, by klienci nie odczuwali różnicy pomiędzy starą a nową częścią budynku.

 

W rozbudowanym Atrium Copernicus znalazły się znane marki, z których część zadebiutowała w regionie, m.in. pierwszy w mieście salon sieci Decathlon. Rozwinięta została również część rozrywkowo-rekreacyjna, gdzie pojawiła się np. sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta licząca ponad 730 mkw. Powiększony został także parking, dzięki czemu obecnie klienci mogą korzystać z 1470 miejsc postojowych, co zapewnia komfort zakupów, szczególnie dla przyjeżdżających z regionu.

– Po oddaniu do użytku rozbudowanej części Copernicusa odnotowaliśmy wzrost wskaźnika odwiedzalności o prawie 1/3. Z naszych badań i statystyk, w ramach których liczymy m.in. ilość samochodów z tablicami rejestracyjnymi danego regionu wynika również, że duża część klientów spoza Torunia wróciła do nas właśnie po rozbudowie i coraz chętniej robi tu zakupy. W chwili obecnej zasięg obiektu obejmuje prawie 350 tys. mieszkańców Torunia oraz ościennych miejscowości – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

fot. materiały prasowe