Bank Millennium z nagrodą Posnanii

Zespół sprzedażowy Banku Millennium uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich i został laureatem Posnania Customer Experience Award. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się podczas spotkania podsumowującego miniony rok w Posnanii. Zwycięski zespół otrzymał pamiątkową statuetkę i nagrodę.
Przyznano również czternaście wyróżnień dla zespołów z najlepszymi wynikami. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania „tajemniczy klient”, które zostało przeprowadzono w każdym lokalu handlowym, usługowym i gastronomicznym. Audytorzy zwracali uwagę przede wszystkim na proces obsługi klienta. Oceniali doświadczenia konsumenckie w oparciu o pierwsze wrażenie, ekspozycję, personel marki oraz atmosferę rozmowy.
Posnania Customer Experience Award to nagroda dla najemcy, którego zespół uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich. W tym roku została ona przyznana po raz pierwszy.
fot. materiały prasowe