Nowa twarz w PAYBACK Polska

Z początkiem lutego 2018 Marcin Pilarski objął stanowisko Chief Commercial Officer największego w Polsce programu angażowania klientów.
– W 2018 roku planujemy pozyskać 3 miliony nowych użytkowników Programu PAYBACK, co stawia przed nami szereg nowych możliwości. Z Marcinem na pokładzie chcemy przyśpieszyć rozwój Programu i poszerzyć bazę aktywnych użytkowników kart PAYBACK – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska. Marcin, jako Chief Commercial Officer, będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży w kluczowych dla Programu segmentach rynku, a także rozwój biznesu zgodnie ze strategią wzrostu przychodów.
– Cieszę się, że dołączam do zespołu PAYBACK w Polsce, i wierzę, że razem będziemy osiągać świetne wyniki na rynku o ogromnym potencjale rozwoju w obszarze angażowania klientów. Zamierzam kontynuować dostarczanie wyjątkowej wartości zarówno partnerom Programu z różnorodnych branż, jak również wielomilionowej i wciąż rosnącej grupie jego użytkowników w całym kraju – mówi Marcin Pilarski, CCO PAYBACK Polska.
Przed dołączeniem do PAYABCK Marcin pracował dla Travelport (NYSE: TVPT), gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Globalnego Produktu i Marketingu w linii biznesowej Agency Commerce. Był tam odpowiedzialny za tworzenie produktów, rozwiązań i usług dostępnych na 170 rynkach dla 68 tysięcy klientów Travelport, koncentrując się przede wszystkim na: platformie rezerwacyjnej Smartpoint, aplikacji poprawiającej efektywność pracy Agency Effectiveness, aplikacji mobilnej oraz wykorzystywaniu danych analitycznych.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W życiu zawodowym interesuje się teoriami przywództwa oraz wykorzystaniem ich w tworzeniu wysoko wydajnych zespołów osiągających ponadprzeciętne wyniki. Prywatnie jest zapalonym biegaczem, miłośnikiem windsurfingu i jazdy na rowerze.
PAYBACK to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej i online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles&More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express.
fot. materiały prasowe