Biuro pokazowe w International Business Center

Niemiecki fundusz inwestycyjny Deka Immobilien otworzył biuro pokazowe o powierzchni 500 m kw. w budynku International Business Center (IBC) w Warszawie. Projekt ma na celu pokazanie potencjału powierzchni biurowej IBC poprzez wykorzystanie kreatywnych rozwiązań aranżacji powierzchni. Właściciel przebudował też lobby recepcyjne w obu budynkach A i B, dzięki czemu przestrzeń nabrała bardziej eleganckiego i reprezentacyjnego wyglądu. Wdrożone zmiany są częścią szerszej kampanii marketingowej IBC, której celem jest promocja budynku wśród potencjalnych najemców.

IBC Showroom (5)

International Business Center to kompleks biurowy klasy A+, oferujący ponad 36 000 m kw. przestrzeni do wynajęcia w dwóch budynkach (A i B). Biuro pokazowe zaprojektowane przez niemiecką firmę Raumagentur kreatywnie wplata wizerunek karpia koi, obecnego w kulturze japońskiej jako symbol szczęścia, który odzwierciedla energię otoczenia kompleksu. W skład biura pokazowego wchodzi strefa typu open space, typowy gabinet, strefa recepcyjna, sala konferencyjna, jadalnia i kuchnia. Sercem showroomu jest narożna strefa wypoczynkowa, którą oddzielono od reszty przestrzeni podwieszoną kurtyną przypominającą wir wodny, złożony z półprzezroczystych elementów w kształcie karpia koi.

IBC Showroom (13)

Jakub Parys, z Savills, który jest wyłącznym agentem IBC, mówi: „Biura pokazowe to jedne z najlepszych narzędzi marketingowych w budynkach biurowych. Zaaranżowana w IBC przestrzeń jest wyjątkowa i dobrze przemyślana. Dzięki niej potencjalni najemcy odwiedzający budynek będą mogli wyobrazić sobie swój zespół, pracujący na powierzchni biurowej w IBC.”

IBC wyróżnia bardzo dobrze rozwinięta sieć połączeń komunikacji publicznej, w tym licznych linii autobusowych i tramwajowych, a także bliskość stacji metro Politechnika, zlokalizowanej tuż przy budynku. IBC ma dwa oddzielnie wejścia, postój taksówek, oraz trzypoziomowy parking podziemny z 275 miejscami.

fot. materiały prasowe

 

 

 

Translate »