„Konsumencki Lider Jakości – GRAND PRIX 2015″ dla marki Junkers
Marka Junkers otrzymała prestiżowy tytuł „Konsumencki Lider Jakości – GRAND PRIX 2015”, przyznawany na podstawie analizy wyników badań konsumenckich przeprowadzonych w ramach programu Konsumencki Lider Jakości.
Wyróżnienie Grand Prix w ogólnopolskim programie „Konsumencki Lider Jakości 2015” przyznawane jest wąskiemu gronu marek, które zdobyły najwyższe oceny w badaniu konsumenckim i są postrzegane jako liderzy nie tylko wąskich kategorii produktowych, ale całej branży. Badanie przeprowadzone w 2015 roku potwierdziło, że Junkers należy do elitarnej grupy najlepiej postrzeganych oraz ocenianych marek w całej branży budowlanej.
„Konsumencki Lider Jakości” to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI mają na celu wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Jego wyniki podsumowuje raport pokazujący ranking produktów i usług uznawanych za jakościowo najlepsze na rynku.
Badanie przeprowadzane w ramach całej edycji 2015 objęło próbą ponad 10 000 respondentów. Uczestnicy spełniają kryteria próby zbudowanej o logikę doboru celowego, kwotowego.