Plac Unii na gali PRCH Retail Awards

Działania marketingowe towarzyszące otwarciu centrum handlowego Plac Unii City Shopping zdobyły uznanie jury piątej edycji konkursu PRCH Retail Awards. Zrealizowane wydarzenia specjalne oraz kampania reklamowa Placu Unii, otrzymały główną nagrodę w kategorii „Wydarzenie Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Kampania Otwarcia Roku”.
Nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych – stowarzyszenia zrzeszającego ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców – przyznawane są firmom stosującym najlepsze praktyki biznesowe w branży retail w Polsce. W konkursie nagradzane są centra oraz sieci handlowe osiągające najlepsze wyniki, a także wyróżniające się kampanie marketingowe.
Główna nagroda w kategorii „Wydarzenie Roku” trafiła do centrum handlowego Plac Unii City Shopping za działania związane z jego otwarciem w październiku 2013 roku. Zarówno impreza VIP, jak również atrakcje dedykowane szerszej publiczności, zostały docenione za skalę, najwyższą jakość wykonania oraz spójność z pozycjonowaniem nowego formatu na warszawskiej mapie handlowej. Plac Unii City Shopping otrzymał także wyróżnienie w kategorii „Kampania Otwarcia Roku” za całość działań marketingowych towarzyszących jego otwarciu, zrealizowanych od sierpnia do grudnia 2013 roku.
Nagrody PRCH Retail Awards zostały w tym roku przyznane w szesnastu kategoriach. Plac Unii City Shopping znalazł się także wśród pięciu projektów nominowanych w kategorii „Nowe Centrum Handlowe Roku”. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 października 2014 r. w Warszawie.
fot. materiały prasowe