Rebranding centrów handlowych w Toruniu, Krakowie i Łodzi

Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny oraz Nowa Górna – trzy niedawno poddane modernizacji, a następnie rebrandingowi centra handlowe zanotowały w listopadzie znaczny wzrost liczby odwiedzających. Efekt? Odnowione centra convenience w miesiąc odwiedziło w sumie blisko milion klientów! Tak więc, Newbridge Poland może mówić o sukcesie wielomiesięcznych modernizacji centrów handlowych w Toruniu, Krakowie i Łodzi.

– Wielomiesięczna praca nad nowym wizerunkiem, ale także nową jakością centrów convenience na polskim rynku, przynosi właśnie pierwsze efekty. Listopadowy wynik pokazuje, że zaproponowane przez nas zmiany zostały ciepło przyjęte przez klientów na lokalnych rynkach – powiedziała Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbride Poland.

To jednak nie powinno dziwić, jeśli spojrzy się na skalę zmian, jakie na przestrzeni ostatnich 2 lat wprowadzono w obiektach. Po pierwsze, centra zostały wyremontowane. Po drugie, postawiliśmy na nowoczesny customer experience, a dzięki inwestycjom np. w pasaże, strefy relaksu, food courty czy place zabaw podnieśliśmy komfort, tworząc niezwykle przyjazne otoczenie zakupowe. Po trzecie, zaczęliśmy zmieniać przestrzeń wokół obiektów. Widać to zwłaszcza w Toruniu i Krakowie – wylicza Pyrkowska.

– Jednocześnie także, dzięki nowej, konsekwentnie realizowanej strategii leasingowej, odświeżyliśmy oferty, wprowadzając wiele nowych marek. Ostatni rok to prawdziwy wysyp nowości. Dla przykładu w Nowych Czyżynach zadebiutowało aż 7 nowych marek. Zadbaliśmy także o prolongaty umów z naszymi wieloletnimi partnerami, którym w tym roku kończyły się umowy, przez co klienci pomimo zmian, wciąż mogli znaleźć u nas swoje ulubione marki – dodaje.

Wpływ na sukces miała także nowa strategia marketingowa. – W każdym z centrów handlowych postawiono na rozwój relacji z lokalną społecznością, przy okazji znacznie zwiększając liczbę wydarzeń z jej udziałem. Pozwoliło to centrom w Toruniu, Krakowie i Łodzi jeszcze bardziej zżyć się z miastem, a zwłaszcza z najbliższym sąsiedztwem. Jednocześnie także wprowadzono nowe formaty wydarzeń specjalnych, skupionych m.in. na edukacji i rodzinnych atrakcjach. Pojawiły się także akcje prosprzedażowe – wylicza Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience Manager w Newbridge Poland.

Zwieńczeniem tych wszystkich zmian były wprowadzone w październiku i listopadzie nowe nazwy centrów handlowych oraz nowa identyfikacja wizualna. – Dzięki tej zmianie wysłaliśmy w kierunku klienta jasny sygnał, że wiele u nas się zmieniło. Tym samym mieszkańcy Torunia, Krakowa i Łodzi dowiedzieli się, że mogą teraz zrobić zakupy w nowoczesnych centrach convenience, które mają im wiele do zaoferowania, nie tylko w sferze zakupowej – mówi Pyrkowska. – Cieszy nas to, że klienci na zaproponowane zmiany, nowy wizerunek, a także nową ofertę zareagowali tak pozytywnie. To pokazuje, że centra handlowe działające na rynku od lat, doskonale znane w swoich miastach, mają szanse na drugie życie i kolejny rozdział w swojej historii. My właśnie otwieramy kolejny dla Nowych Bielaw, Nowych Czyżyn i Nowej Górnej.

fot. materiały prasowe

Translate »