Gdyński Klif inspiruje polskich projektantów!

Z okazji 18. urodzin Centrum Handlowego Klif w Gdyni powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa i oryginalna kampania reklamowa. Po raz pierwszy czołowi polscy projektanci osobiście promują centrum handlowe. Efekty sesji będzie można zobaczyć w szeroko zakrojonej, półrocznej kampanii promocyjnej w magazynach i portalach lifestylowych.

Do współpracy przy realizacji urodzinowej kampanii promocyjnej dla Centrum Handlowego Klif w Gdyni zostali zaproszeni projektanci znanych polskich marek: Patrycja Cierocka (Aryton), Lidia Kalita, Magda Dąbrowska (YES) oraz Przemysław Orzechowski i Sandra Brec (Valentini). W ujęciach wykorzystano produkty marki HOUSE&more. Do zdjęć zaangażowana została również światowej klasy polska modelka Kamila Szczawińska. Pomysłodawcą sesji z udziałem czołowych przedstawicieli polskiej branży mody oraz całej kampanii urodzinowej była wewnętrzna agencja zarządcy gdyńskiego Klifu.

Na sesję zrealizowaną przez Izabelę Grzybowską składają się zdjęcia grupowe wszystkich projektantów zaproszonych do współpracy oraz zdjęcia indywidualne projektantów z modelką, która prezentuje produkty poszczególnych marek. Realizacja sesji była możliwa dzięki współpracy zespołu profesjonalistów – za stylizację odpowiedzialna była Marta Siniło, za fryzury Piotr Wasiński, za makijaż Paweł Bik, za scenografię Wito Bałtuszys, a za produkcję Monika Grelecka oraz Marzena Jarczak. Urodzinowa kampania promocyjna ruszyła 15 września.

fot. materiały prasowe

 

Translate »