Nowe marki w Galerii Solnej

W połowie marca swój salon w Galerii Solnej w Inowrocławiu otworzy oferująca modę męską marka Kubenz (60 mkw.). Od niedawna w Galerii obecny jest także nowy operator usług turystycznych – ITAKA (20 mkw.). Marka Kubenz powstała z inspiracji włoskim stylem i niemiecką jakością. Oferuje męską odzież wizytową i casualową.
Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Od chwili otwarcia 8 maja 2013 obiekt odwiedziło 3 300 000 klientów. Obiekt posiada certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Inwestorami Galerii Solnej są: Libra Project oraz należąca do Acteeum Group spółka Acteeum Central Europe. Zarządcą jest DTZ Polska Sp. z o.o.