Wzrost wartości sprzedaży w outletach FACTORY

11% wzrost wartości sprzedaży odnotowano w Polsce w drugim kwartale 2022 roku w porównaniu do tego samego okresu roku 2019 – podaje NEINVER, lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu
w Europie.

– Zaufanie do konceptu outletowego, również w tym trudnym gospodarczo czasie dla wielu klientów, potwierdzają liczby i nasze bezpośrednie obserwacje. Drugi kwartał tego roku okazał się być bardzo dobrym okresem sprzedażowym, porównując do mocnego roku 2019. Do poziomu sprzed pandemii powraca stopniowo również liczba odwiedzających, jednak nastawienie klientów do zakupów zmieniło się. Odwiedzają centra FACTORY często pojedynczo, ale stawiają na kompleksowe, przemyślane zakupy dla całej rodziny – podsumowuje Magdalena Chachulska, z NEINVER.

Analiza paragonów w poszczególnych salonach outletowych pokazuje, że klienci kupują większą ilość rzeczy podczas jednorazowych zakupów i decydują się na wydatki wyższych kwot. Średni paragon w outletach FACTORY wzrósł o 30 procent, co odzwierciedla wzrost ilości sztuk na paragonach, a także cen jednostkowych. Wyższa jest również konwersja. O 14 procent zwiększyła się liczba osób, które wchodząc do salonów outletowych, wychodzą z nich z zakupami.

Poziom najmu w outletach FACTORY wynosi obecnie 96 procent. Niezmiennie znaczący wzrost odnotowuje branża sportowa, a także akcesoria – zarówno biżuteria, jak i torby podróżne
oraz moda męska i formalna. NEINVER konsekwentnie rozwija portfolio najemców w centrach w całej Polsce.

fot.materiały prasowe

Translate »