Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy

Od 2 października br. Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi – mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin. Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku.
Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.
fot. materiały prasowe