Centrum Janki z systemem Q-Beacon

Podwarszawskie Centrum Janki wprowadziło kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Tym razem wdrożyło popularny na świecie system beaconów, czyli specjalnych nadajników zamontowanych w centrum handlowym, za pomocą których można komunikować się ze smartfonami klientów i przesyłać im aktualne oferty rabatowe dostępne w Centrum Janki.

Zasada działania beaconów jest bardzo prosta. Klient, który znajduje się w pobliżu jednego z 30 sensorów Q-Beacon zlokalizowanych na terenie Centrum Janki oraz posiada telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth jest rozpoznawany przez beacona i może otrzymywać spersonalizowane informacje na swojego smartfona. Otrzymywana wiadomość może być tekstem, zdjęciem, wskazówką nawigacyjną lub kuponem rabatowym.

Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund, Global City RE Poland Sp. z o.o., Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o. oraz Taima Investments Sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

fot. materiały prasowe