DUKA i HOMLA w Galerii Północnej

Galeria Północna podpisała umowy z kolejnymi najemcami, tym razem z segmentu wyposażenia wnętrz. Swoje salony w pierwszym centrum handlowym na warszawskiej Białołęce otworzą sieci Homla i DUKA.

Slow home, urok codziennych chwil oraz wspólnych momentów w domowym zaciszu to wartości,  którym hołduje marka Homla. Rodzima sieć z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz debiutuje w Warszawie. Galeria Północna będzie pierwszym sklepem sieci Homla w tym mieście. Firma założona została przez Michała Sołowowa, znanego kierowcę rajdowego, a zarazem jednego z najbardziej utalentowanych polskich przedsiębiorców. W ramach swojej oferty proponuje pełne portfolio akcesoriów dla domu obejmujące zarówno meble, jak i różnego rodzaju dodatki m.in. tekstylia do salonu i łazienki, przyrządy kuchenne oraz elementy dekoracyjne.

DUKA po szwedzku oznacza “nakrywać do stołu”, a najważniejszą ideą marki jest Kitchen Life, czyli celebrowanie każdej wolnej chwili z najbliższymi przy wspólnym stole. DUKA specjalizuje się w wyposażeniu kuchni i jadalni. W swojej ofercie posiada wszystko, co niezbędne i pomocne w każdej kuchni. Szeroko pojęte akcesoria, porcelana, tekstylia, drobny sprzęt AGD, meble i szkło cenione są przede wszystkim za efektowny design i wysoką jakość wykonania.

fot. materiały prasowe

Translate »