Nowy trend w rebrandingu obiektów biurowych

Warsaw Trade Tower (WTT) – ikona pionierskich rozwiązań wśród warszawskich biurowców po raz kolejny wyznacza trendy i zmienia się dla swoich najemców. Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień. Za wprowadzone zmiany odpowiada nieszablonowe podejście do rebrandingu, którego osią było employee well-being.

WTT_DINING_low

Nieszablonowe podejście do najemcy i unikatowy na polskim rynku nieruchomości rebranding sprawiły, że Warsaw Trade Tower zyskała nowe oblicze. Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT. Pozwoliło ono na analizę zastanej sytuacji, a dzięki temu na zrozumienie potrzeb klientów. W badaniu wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych – zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni. Kluczowe było pytanie: co zrobić, aby budynek wyróżnił się na tle okolicznych powierzchni biurowych? Wspólne zaangażowanie i otwartość na niestandardowe pomysły pozwoliły na stworzenie strategii będącej połączeniem bogatego know-how całego zespołu i potrzeb najemców, co zdecydowało o sukcesie podjętych działań.

WTT 16_low

Nowoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrz. Najbardziej spektakularne zmiany dotyczą lobby otrzymało ono nowy wystrój i aranżację wnętrza. Przeszklona  i pełna światła przestrzeń zyskała nowoczesne, a także estetyczne wykończenie. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element–  fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni wykonawcy podczas odbywających się co dwa tygodnie koncertów, lecz także pracownicy najemców.  W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiło się nowe udogodnienie – jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory. Zmieniło się też otoczenie budynku –  stworzono platformę dla food-trucków, zaś z myślą o miłośnikach dwóch kółek przygotowano infrastrukturę rowerową. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.

Rebranding obejmował też zmianę charakteru niektórych pomieszczeń. Stworzono salę aktywności i relaksu dostępną dla wszystkich po uprzednim zarezerwowaniu, zaś na 35. piętrze utworzono przestrzeń konferencyjno-eventową. Na uwagę zasługuje również nowa identyfikacja wizualna i nowoczesny logotyp. Warto dodać, że najemcy mają do swojej dyspozycji takie usługi jak dwujęzyczne przedszkole, kantyna, piekarnia, kawiarnia, kiosk, pralnia chemiczna, biuro podróży, a także punkt nadawczy przesyłek kurierskich.

fot. materiały prasowe